Wstrzymanie wsparcia aplikacji Tesco Clubcard dla platformy Windows
Z przykrością informujemy o wstrzymaniu wsparcia dla aplikacji Tesco Clubcard na platformie Windows. Oznacza to, że chociaż aplikacja dostępna jest do pobrania w serwisie Windows Store, mogą pojawić się nieprawidłowości w jej funkcjonowaniu, ponieważ nie będą wydawane jej nowe wersje. Nie wpłynie to na wsparcie dla platform Android oraz iOS.
Jesteśmy świadomi spowodowanych tym faktem niedogodności, dlatego przygotowaliśmy alternatywne rozwiązania:
Jeżeli posiadacie Państwo telefon z systemem Android lub iOS, możecie pobrać aplikację i używać jej na takim urządzeniu.
Polecamy sprawdzenie serwisu Moje konto Clubcard, pozwalającego na sprawdzenie sumy punktów, dostępnych kuponów, bonów oraz danych osobowych.
W razie pytań lub wątpliwości zachęcamy do kontaktu z bezpłatną Infolinią, dostępną pod numerem 800-105-104. Nasi operatorzy z przyjemnością odpowiedzą na wszelkie pytania dotyczące programu Clubcard, punktów, nagród czy danych osobowych.
Aplikacja mobilna CLUBCARD
karta CLUBCARD, bony i kupony zawsze przy Tobie
kontrola stanu punktów CLUBCARD w każdej chwili
dostęp do najnowszych promocji
łatwa zmiana Twoich danych adresowych
Pobierz aplikację CLUBCARD na swoje urządzenie mobilne